14 Ocak 2008 Pazartesi

jipteyim donlayım atraksiyondayım

Hep hayalimdi bu atraksiyon... Ulan bu hafta sayısal çıkacak, 3 gün içinde jipimi alıcam, en güzel donlarımı ayırıp bir çantaya atıcam ve klimalı jipimde atraksiyonlara dalıcam... Hayatımı yaşıyıcam gibi hayallerim her daim olmuştur ve bu haftaki sayısal ile devam etmektedir. Yılbaşı piyango çekimi ile hüsrana uğramış, yılbaşı gecesi bu nedenle 3 kadeh daha fazla içmiştim ( ve ben sanırım bu yüzden sapıtmıştım )

Jipimin tipi öyle güzel olsun istiyorum ki görenler vay tamponuna koyayım gibi tepkilerde bulunsun.. Sonra içerden ben gözükeyim bir anda oha lan tanponumuza koymadan kaçalım cümlesini kursun ezik figüran sonra koşar adım kaçmaya başlasın... Ardından ben heeeyyttt ulan nidaları eşliğinde arabadan pompalı tüfeğimi çıkartayım ve ateş etmeye başlayayım, sonra polisler sarsın heryanımı silahını bırak yoksa ateş ederim desin içlerinden bir dingil... Tamam diyip silahımı bırakayım ve donla olduğum için birşeyler giyeceğimi söyleyeyim. Tam giyinicem derken Jipimlen uzaklara kaçayım.. İşte o anda müzakçaların düğmesine basayım ve Snap the power parçası çalmaya başlasın... Ve bu hayatımın atraksiyon sahnesi olsun... Evet bir film çekilirse böyle birşey olsun ve başrolde de ben olayım...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger